lördag 6 december 2008

Välkommen till min blog

Tanken med bloggandet är att skriva av mig erfarenheter så att främst mina egna nuvarande och framtida studenter ska kunna kika här för att få tips när de skriver uppsatser. Latheten är uppfinningarnas moder och givetvis är bloggandet också ett sätt för mig att börja spara lite tid. Jag ska också försöka förmedla tips och tankar från mina handledarkollegor.

Bloggen är min privata och avspeglar inte någon generell metod eller rekommendation vare sig från min institution eller Stockholms universitet. Det är alltså mina egna tips och råd och erfarenheter som förmedlas huvudsakligen.

Jag som står bakom bloggen är Eva Berglund, och jag arbetar nu i december 08 vid institutionen för Barn- och ungdomsvetenskap vid Stockholms universitet.

Du som läser min blogg är hjärtligt välkommen att skriva in kommentarer eller frågor så kanske jag kan ta upp det du undrar över, men garantier vill jag inte ge :)

Inga kommentarer: